Az oldalon sütiket használunk a böngészés megkönnyítése, és a felhasználói élmény fokozása érdekében. Az "Elfogadom" gomb megnyomásával a felhasználó elfogadja ezeket. Erről további információt Adatvédelmi Nyilatkozatunkban nyújtunk.  Elfogadom
Termékek Menü
0
Ön itt jár: > >

Garancia

Garanciális feltételek


HIVATALOS  MAGYARORSZÁGI GARANCIA a vásárolt termékhez.

Termékeinket a Magyarországon érvényben lévő jótállásra vonatkozó szabályoknak megfelelően forgalmazzuk!

Az általunk forgalmazott termékekhez tehát a garanciát, a gyártók magyarországi importőrei biztosítják Önnek. Így Ön élvezheti a szervizháttér biztonságát és a terméktámogatásokat. Csak ez a fajta garancia biztosítja, hogy szükség esetén, készülékét a lehető legrövidebb időn belül szakszerűen megjavítsák vagy tudjuk újra cserélni ha a szakszerviz úgy dönt!

A vonatkozó jogszabályok értelmében minden általunk forgalmazott új termékre minimum 12 hónap jótállás kötelező. Az ennél hosszabb jótállási időt az érintett termékeknél külön jelöljük! A jótállási idő kezdete a számla és a jótállási jegy dátuma.
    
A fogyasztóvédelmi előírásoknak megfelelően a termékek 72 órán belül észlelt meghibásodása esetén a meghibásodott termék cseréjére kötelezett a gyártó.
  
Jótállási igény az alább felsorolt iratok együttes bemutatásával érvényesíthető:

-    A termék teljes gyári csomagolása minden gyári kiegészítővel
-    A  nyugta vagy számla egy példánya
-    A cégünk által kiállított jótállási jegy
-    A termékhez gyárilag mellékelt GYÁRI GARNCIAJEGY
Ezek részleges vagy teljes hiánya esetén nem tudjuk a jótállási igényt elfogadni! Az elveszett jótállási jegyet a webáruház pótolni nem tudja. Jótállási, javítási munkát kizárólag csak érvényes jótállási jegy alapján végezhetnek a javítószervizek. A jótállási jegyen történt bármilyen javítás, törlés vagy átírás, valótlan adatok bejegyzése a jótállási jegy érvénytelenségét vonja maga után.

A garanciális problémával cégünknek behozott készülékeket továbbítjuk a cégünknek garanciális hátteret biztosító vonatkozó beszállítónkhoz, aki intézkedik ezek mielőbbi javíttatásáról a vonatkozó jogszabályok betartása mellett. A garanciális javítások, átvizsgálások átfutási ideje jellemzően 1-2 hét, de a szervizek fenntartják a jogot arra, hogy ez az időtartam indokolt esetben hosszabb is lehet.

A 72 órás csere csak azokra a termékekre vonatkozik, amelyek meghibásodása rendeltetésszerű használat során történt . A nem rendeltetésszerű használatból fakadó meghibásodások ( pl. leesés következtében összetört, beázott, ráléptek, stb. ) cseréjének elkerülése miatt a gyártók, forgalmazók csak a hivatalos szerviz szakvélemény alapján vállalják a 72 órás cserét. Ennek megfelelően a további teendők a termék 72 órán belüli meghibásodása esetén:

Az észlelt meghibásodást be kell jelenteni a forgalmazó (eladó), gyártó/ importőr telefon számán vagy a központi szakszervizénél (bővebb információ telefonszám a termékhez mellékelt garancia levélben van). Ha a szerviz kivizsgálása alapján a bejelentés jogos, a gyártó vállalja a termék azonnali cseréjét.

Amennyiben egyértelmű, hogy rendeltetésszerű használat következtében történt a 72 órán belüli meghibásodás akkor természetesen azonnali cserét biztosítunk.

Amennyiben nem egyértelmű a rendeltetésszerű használat, akkor Webáruházunk is csak a hivatalos szakszerviz szakvéleményének ismeretében vállalja a meghibásodott termék 72 órán belüli meghibásodás cseréjét.

A termék meghibásodása esetén a csomagolásban lévő, vagy a számlával együtt Önnek átadott garanciajegy tájékoztatásának megfelelően kell eljárni.
    
Portósan küldött csomagokat nem vesz át Webáruházunk, azt minden esetben visszaküldi a feladónak!

A garanciális visszajuttatás költségeit minden esetben a vásárló állja. 

Harmadik fél által javított, vagy szakszerűtlen kezelésből, beállításból és a garanciális feltételek alá nem eső problémák esetén a szállítás költségét nincs módunkban megtéríteni.

Amennyiben a szavatossági, vagy jótállási idő valamely terméknél nem került feltüntetésre, úgy annak jótállási vagy szavatossági ideje iránt érdeklődjön telefonon az ügyfélszolgálaton.

A garancia nem vonatkozik :

- a nem vízálló óráknál a vizesedésből adódó meghibásodásra

- a mindennapi használatból adódó kopásra, elhasználódásra

- a nem rendeltetésszerű, durva, nem megfelelő használatra visszavezethető sérülésekre, mint például az óra tokját, szíját, csatját vagy az abba ágyazott köveket, koronát, gombokat érő külső mechanikai hatások (ütés, karcolás, súrlódás) okozta sérülésekre

- Ha hibát nem az erre kijelölt szakszerviz vagy a képviselet vagy annak kiskereskedelmi üzletei révén eszközölt, bizonyítottan szakszerűtlenül elvégzett javítás vagy beállítás okozta.

Fontos tudnivalók:
Az elem élettartamát a gyári behelyezéstől kell számítani. Az elem kimerülésének első jelére (késik az óra) cseréltesse ki az elemet a kijelölt szakszervizben. Ha jogosulatlan szervizbe viszi óráját a Vásárló javításra vagy elemcserére, az a jótállás megszűnését vonja maga után. Az óra precíziós alkatrészeket tartalmaz. Soha ne próbálja meg kinyitni az óraházat vagy levenni a hátlapot. A víz és a por behatolása ellen egy vízzáró gumitömítés szolgál. Mivel hosszabb használat után a gumi elöregszik, a tömítést szabályos időközönként (2-3 évente) ki kell cserélni. Vízálló óráknál a vízállóság csakis abban az esetben garantált, ha az előírt időszaki átvizsgálást a szakszerviz elvégzi. Ajánlott az átvizsgálást tavasszal, a strandszezon kezdete előtt elvégeztetni. Ha az órában víz vagy párakicsapódás jelenne meg, azonnal adja be ellenőrzésre a kijelölt szakszervizbe, mert a víz elkorrodálhatja az óraházon belüli alkatrészeket. Kerülje, hogy szélsőséges hőmérsékletnek tegye ki az órát, napon felmelegedett órával ne menjen vízbe! Ne vigye az órát szaunába! Még a vízálló órák esetében se viselje az órát fürdés közben vagy olyan helyen, ahol tisztálkodó szerek érhetik (szappan, tusfürdő, sampon), mert ezek a vegyi anyagok károsítják az óra tokozását, szigetelését, vízállóságát. Elemcserekor kérhet a szakszervizben vízállóság ellenőrzést. Speciális műszer segítségével az órás szakember megállapítja, hogy az óra tokja megfelelően ellenáll-e a nyomásnak. Az óra üvege belülről bepárásodhat, ha hirtelen hideg helyre kerül. Ez nem jelent hibát, ha a pára az
üvegről a melegben gyorsan eltűnik. Ha a pára a melegben továbbra sem tűnik el, vagy vizet lát az órában, sürgősen vigye az órát a szakszervizbe.

Ne húzza meg túlságosan az óra szíját vagy a fémcsatot, mert könnyen aláizzadhat és bőrkiütést kaphat. Vigyázzon a csatra és mindig tartsa tisztán. Ha bármilyen sérülést, repedést lát a csaton, vigye a szakszervizbe, hogy átvizsgálják. Ne hagyja az órát olyan helyen, ahol túlságosan felforrósodhat (kocsi ablakában, napsütésben vagy közel a fűtőtestekhez). Kerülje az extrém hideget is, az óra quartz szerkezete késhet, vagy megállhat a nagy hidegben (-10 °C alatt). Az óraszerkezet károsodik, ha +60 °C fölé melegszik. Az analóg mutatókat az óra mágneses elven mozgatja. Ha túlságosan közel kerül külső mágneses vagy elektromágneses sugárzást kibocsátó készülékekhez (hangszóró, mágneses karkötő vagy nyaklánc, televízió, mobil telefon, számítógép, tápegység, stb.) a mutatók mozgásában probléma jelentkezhet.

Néhány esetben, az arra érzékenyeknél allergiás reakciót, kiütést válthat ki az óra viselése. Ezt a legtöbb esetben a szíjon megtelepedett baktériumok okozhatják. Ezt elkerülendő mindig tartsa tisztán az órát, a csatját és a szíjat. Száraz vagy enyhén szappanos lében megnedvesített puha anyaggal tisztítsa az órát és a csatot. A műanyagszíj vagy a bőrszíj cseréjéhez keresse fel a kijelölt szakszervizt
 

Amennyiben az átvett árucikk hibás, vagy a szállítás során megsérült, azt díjmentesen kicseréljük, ha ez a meghibásodás vagy sérülés bizonyíthatólag a szállító hibájából történt vagy gyári hibás a termék. Ha a cserére bármely okból nincs lehetőség, a kifizetett vételárat visszafizetjük, az áru előzetes visszapostázása, illetve a cég központjába történő visszaszállítás esetén. Az árucikk cseréje csak az eredeti csomagolás és a mellékelt okmányok megléte esetén lehetséges.